Oaktiv.

På alla sätt. Eller nej, egentligen inte. Jag är ganska social. Och förkyld, kanske så att min kropp inte orkar lika mycket. Därför har jag ätit lite mer sista veckan vilket resulterat i 2 kilo upp. Så fort febern är borta så ska dom bort. Men jag behövs på jobbet och för att orka med det måste jag vara frisk. Härligt att jag känner att jag måste bortförklara varför jag äter. I guess I´m doing that to myself. Hm.
Drömde att jag var supersuperdålig i anorexi häromdan. Jag var i en park med två bekanta som jag låg inne på sjukhuset med. Jag var så smal att jag var tvungen att "dra överskottshuden" på plats när jag reste mig upp för det var för mycket av det. Jag var irriterad och dom bara frågade om jag hade bestämt mig, om jag hade sökt jobb och gjort det och det och det. Jag skrek nej och gick därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0