Jaha.

Uppdaterade sist nästan en vecka innan jag skulle till Spanien. Resan var kul,maten gick åt helvete. Hade tänkt försöka vara duktig. Men eftersom pappa och hela familjen köper min "hej jag går på typ lowcarbdiet" så kändes det som att jag inte kunde äta kolhydrater allt och blev ännu mer besatt. Åt ibland i smyg etc. Dag 3 av 7 så småtjafsade jag med pappa, blev så fruktansvärt arg och ledsen att jag gick till  affären och köpte massa cola och kakor. Vi hade två lägenheter och var nästan bara i den ena så det var fritt fram för mig att hetsäta och spy. Och sen fortsatte det så, ingen mer överätning men jag spydde en gång per dag resten av resan.
Nu är jag på den vikten jag hade som mål innan resan. Men jag tror inte jag är en typisk anatjej. Om det nu finns såna!?! Visst, å ena sidan så vill jag ju ner ännu mer hela tiden,men en del av MIG finns kvar och försöker kämpa emot.
Jag tycker jag är ganska fin nu (men absolut inte smal) men nu har folk på jobbet börjat kommentera min vikt och de får mig att känna mig så JÄVLA FUL!!
"Vad tunn du har blivit, nu får du inte gå ner mer i vikt. Fast jag är lite avundsjuk. Höhö" (Kan man höra nåt värre?)
"Nu får du inte gå ner så mycket mer, snart finns det ju inget kvar av dig"
"Nu är det nog dags att du tar tag i det och börjar äta, du ser sjuk ut"
Av de jag känner som vet om det får jag höra att "visst det finns tjejer som är smalare än dig, du är inte värsta skelettet, men nu ser man på dig är du är för smal för att vara dig så att säga. Ditt ansikte ser stort ut och man ser att du är sjuk.
Nu vill jag med andra ord bara gömma mig under täcket. Jag vill inte gå upp. Jag vill inte gå ner. Jag vill inte heller se ut som en tjej med jävla ballongansikte. Alltså, what to do?
Var i alla fall hos läkaren och har nu satt igång ett projekt med att hitta en psykolog till mig.
Haha, angående det, det är kul att mina vänner känner mig för väl. För idag fick jag höra "och du, gå inte ner dig ännu mer innan du får hjälp för att du tänker att det blir lättare då". Jag bara eeeeh nej vaddå det skulle jag väl aldrig göra?
Eller så är det exakt det jag gjort varje gång jag fått hjälp. "Bara ner några kilo till så att jag har lite att kunna gå upp sen utan att bli tjock.".Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0