Åh.

Hela grejen med att skaffa denna bloggen var ju att jag skulle skriva varje dag, lite så att jag skulle kunna hålla koll på vad jag äter etc.
Eeeeh,mitt minne är det sämsta nu alltså.
Måndag: Lunch vid 15: Lite chili con carne. Kväll:?!?!
Tisdag: Lunch vid 12: Lite chili con carne. Kväll:?!?!
Onsdag: Frukost vid 13 (ledig dag): Lite joghurt, 1 avocado, 1 mosad banan. Em/kväll: Middag hos en dejt. Färsk pasta (gaah) med någon kycklinggryta till. Åt ganska lite dock. Läsk med socker! Gaaah igen.
Torsdag: Frukost? Minns ej... Lunch: Lite tomatsoppa med mozarellaost, 2 grova knäcken. Fick en chokladbit av en på jobbet, typ 300 kcal. Gaah.
Kvällen: 1 öl, ett gas rött vin ute. Blev typ full. Haha. Sen 2 pizzaslice på 7/11 som stannade i magen. Fan.
Fredag: Lunch på jobbet vid 14.30: Lite tomatsoppa med mozarellaost, 1 grovt knäcke, lite joghurt & 1 banan. 3 bitar lösgodis som en kollega bjöd på.Vid 21: En hel bit mozarella, 150 g parmaskinka, 2 tomater.
Lördag: Lunch jobbet vid 12.30: 2 grova knäckebröd med krämost,kalkonskinka&tomat. 1 banan.
Kväll: Samma kvälls som igår vid 19tiden. Problemet: Kände mig duktig ett litet tag, plöstligt var jag på Ica och inhandlade pannkakor, nutella, chokladkex och lösgodis och mer läsk. Fan. Orkar inte alls hetsäta lite mycket som vanligt, säkert för att jag inte äter så mycket just nu?
Så nu sitter jag här. Ännu fattigare(1 vecka till löning och jag borde inte lägga mina sista pengar på hetsätning..), hungrigare och besviken på mig själv.
Men jag har gjort lite framsteg! Har mailat en ideel organisation för ett personligt samtal. Ett steg i rätt riktning mot hjälp. Om det nu är det jag vill ha.
Överkroppen är jag ändå ganska nöjd med, den är smal och fin, det är underkroppen som e problemet. Varför går jag inte ner på låren?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0