Besviken.

Har försökt att hålla mig ifrån hetsätning, inte för att svält är bättre men det känns lite bättre på nåt sätt. Men det blev ju hetsätning i lördags. Och igår. Åt ingen frukost och 3 knäckebröd med krämost och skinka till lunch. Plus en banan. Sen när jag kom hem så hetsät jag och spydde. Och fick magknip. Mötte upp två kompisar och gick hem till den ena av dom, dom åt nötter, jag drack pepsi max. Alla vi 3 har haft problem med maten, de är "friska" för det mesta men alla är ganska fucked upp egentligen, haha. Sen tog jag en promenad hem, fick pratat en del med hon jag pratar mest om med maten. Skönt. Tydligen e jag den enda hon kan prata fullt ut med om hennes bulimi.
Vaknade imorse och vågen visade minus ett kilo.
Varit sååå trött på jobbet idag, pms plus huvudvärk och yr. Åt ingen frukost i vanlig ordning men kände att jag var tvungen att ha nån varm mat så det blev tomatsoppa och 2 halva grova baguetter. Med ost. För mkt kcl men det var det värt för huvudvärken försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0