Helg...

I fredags åt jag ganska lite, men även lite när jag kom hem från jobbet vid 21-tiden. Har ju börjat försöka med att äta två gg om dan. Det blev ltie kyckling och mosad avocado med rödlök och tomat i...
Hade 9-timmarspass i lördags på jobbet, åt inget innan jag åkte dit men så gav chefen mig en halv kanelbulle för att hon tyckte jag såg ut å va tom på energi. Haha. Åt den. Gott och inte så mkt ångest!
Blev ganska många knäckebröd med philadelphia till lunch, men det e bara 20 kcal per skiva(dom e små) och osten e inte sp mycket i heller (trodde det va mkt i sån!). Plus en avocado.
Åkte direkt till pappa sen, mina syskon hade vänner på besök och jag hade hoppats att de skulle ätit men dom hade väntat på mig. Det var färsk pasta och lax i chili och paprikasås. Bad om ytterst lite pasta och tog lite mer lax. Försökte att ignorera deras blickar, jag har ju ljugit länge och sagt att jag "bara inte äter kolhydrater". Egentligen märkligt att pappa inte förstår mer när han vet hur jag haft det innan.
Åt iaf upp även om det bara var som en halv portion. Sen dukades det fram brownies och jag fick ångest. Jag älskar choklad och kan inte INTE äta det när nån sätter det framför mig. Tog en bit. Sen gick jag och hämtade min frukt och nöt-blandning jag hade med mig. När alla satt i soffan smög jag upp åt tog en bit brownie till. Hade det inte varit för den hade jag inte haft sån ångest.
Åt ingen frukost imorse och sen började pappa.: "Men ska du verkligen inte äta frukost" "Nej" "Jo men det tycker jag du ska göra. nu tycker jag att det räcker, att du inte behöver gå ner mer. Jag fattar inte hur du kan växla sådär i vikt som du gör" nämen pappa det ska jag säga dig, kanske för att jag har en fucking ätstörning och haft det sista 8 åren och det VET DU. Men det sa jag inte såklart.
Åt lite hemma vid 15-tiden. 3 ägg i äggröreform. Sen kom en kompis förbi, hon tycker jag kastar bort mitt liv på att isolera mig, matvägra och hålla kontakten med mina ex. Jag hade hoppats att det skulle kännas bra att prata med henne men det gjorde det inte idag. Skulle äta kyckling till middag och jag med min otur hittar såklart en jävla liten larv/mask/whatever i maten. obeskrivligt hur öcklad jag kände mig och självklart kom alla mat upp igen., Helvete . Blev så ledsen att jag gick och köpte 2 hg lösgodis. Och en grillad korv. Med bröd. Helvete vad dåligt denna helgen gått. Och jag ska aldrig mer äta kyckling. Never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0