Otrohet & dubbelmoral.

Jag e usel på att uppdatera här. Är sjukskriven, inte mest pga av maten utan stressrelaterat. Fast det har såklart med maten att göra också. Jaja. Händer alldeles för mycket nu och jag orkar inte ta ställning till nåt.
Igår gick jag med i victoriamilan. För jag tänkte att "varför inte ännu ett stressmoment". Haha. Jag är en kärlekscyniker. Kommer aldrig våga gifta mig eller få barn för att jag är övertygad om att alla män är otrogna. Har träffat för mycket svin, hört och sett för mycket för att tro annat.
Önskar jag kunde vara mer blåögd, men nope.
Sen har jag inte heller varit så trogen, men allt det startade när jag ändå kände att allt var fucked up.
Så nu är min plan att träffa giftna män. Jag tänder på det. På nåt konstigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0