Roligaste ikväll.

Var ju att ett ex dök upp där. Eller ex och, men en kille jag dejtade för en massa år sen. Han var egentligen sjukt söt. Jag fattade aldrig helt varför det rann ut i sanden. Sen möttes vi ute nåt år senare och pratade om det. Han sa att han hade tyckt jättebra om mig, men inte känt att han fick nån respons på det så han gav upp. Just det har jag hört av massa killar. Nåt fel e det ju på mig. Oavsett, han dök upp på otrohetssajten. Det står dock att han är singel (finns en del såna där också) och jag fick lust att skriva! Men det kan jag ju inte eftersom jag e gratismedlem (och dom nästan 500 kronorna i månaden har jag lust att lägga på andra saker...).. Som den Lisbeth Salander jag är hittade jag ju honom på Facebook, men vet inte helt hur jag ska förklara att jag hittade honom där så jag får helt enkelt hålla mig.. Damn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0